Logo firmy je klíčovým prvkem firemní identity a zároveň významnou součástí reklamní strategie. Jde o vizuální symbol, který dokáže odlišit firmu od konkurence a pomáhá budovat povědomí o značce. Vytvoření silného loga je proto klíčové pro úspěch firmy.

Tradiční tisk a potisk materiálů

Logo se zpravidla objevuje na různých tiskovinách jako jsou firemní brožury, letáky, katalogy, ale i obálky, vizitky a podobně. Využívány jsou tradiční tiskové techniky jako je ofsetový tisk či sítotisk. Díky tomu lze snadno prezentovat firmu. Ovšem v dnešní době lze využít i mnoho dalších možností provedení – aby vaše firma byla vidět.

Digitální reklama a online platformy

Díky online platformám a médiím lze zajistit skvělou viditelnost loga, respektive firmy. Na internetu lze cílit reklamu na konkrétní cílovou skupinu. Navíc lze využívat i interaktivní prvky, například odkazy, různé animace a další doplňky, které ještě zvyšují zapamatovatelnost loga.

V online světě je v podstatě nezbytné mít webové stránky, bannerové reklamy a reklamní kampaně na sociálních sítích, jejichž součástí je právě logo. Nicméně online je konkurence poměrně vysoká, proto se vyplatí pořídit i logo v jiném provedení.

Výroba a umístění reklamních cedulí

V off-line prostředí jsou reklamní cedule výrazným prvkem, díky kterému lze rozšířit povědomí o firmě. Zvolit můžete velký formát a výraznou ceduli, která přitáhne pozornost. Důležité je také umístění na strategických místech, často na budovách.

Ovšem menší reklamu lze vyvěsit třeba i v interiéru, veřejných dopravních prostředcích a podobně.

Světelné cedule

Výraznější alternativou jsou světelné cedule. Díky tomu, že jsou podsvícené, dokážou oslovit potenciální zákazníky za jakýchkoli podmínek – přitáhnou pozornost ve dne i v noci. Jde tak o moderní a efektivní způsob prezentace firmy. Výroba světelných cedulí je flexibilní, lze využít různé barvy, stupeň podsvícení i celkový design, aby odpovídal firemní identitě a oslovil cílovou skupinu.

Na druhou stranu je však počítat s tím, že pořízení a údržba těchto cedulí stojí o něco více. V dnešní době jde však o běžný reklamní prvek, který využívá většina firem.

Hodí se k umístění na fasády budov, ale využití najdou i ve vnitřních prostorech. Zvolit lze v podstatě libovolné místo. Díky světelným prvkům logo vynikne a nabízí atraktivní prezentaci značky. Navíc zanechává nezapomenutelný vizuální dojem.

Neonové značky a nápisy

Ještě o kus atraktivnější jsou neonové nápisy a loga. Ty jsou v dnešní době populární, jelikož dokážou upoutat pozornost a jsou estetické. Zejména v tmavém prostředí zaujmou. Jde o unikátní provedení, neony lze umístit do exteriéru i interiéru. Kromě toho, že slouží jako reklama, vytváří také jedinečnou atmosféru.

V dnešní době jsou neony poměrně dostupné. Využívají totiž LED technologii. Nejsou tedy tolik finančně nákladné a nevyžadují náročnou údržbu.

Skvěle se hodí do nočního provozu a pro osvětlení exteriéru. Nicméně oblíbené jsou v rozmanitých podnicích. Nevýhodou může být poněkud omezený prostor pro detailní reprodukci loga. Složitější návrhy totiž v tomto provedení nelze realizovat. Ovšem pro decentní loga jde o skvělou volbu.

Neonové nápisy a loga lze umístit venku i vevnitř. Skvěle vypadají u vchodu, kde upoutají pozornost kolemjdoucích. V interiéru pak slouží zároveň jako estetický doplněk.

Závěr

Reklama s logem firmy je důležitým nástrojem pro budování povědomí o značce. Nabízí se různé možnosti, jak logo firmy vyhotovit a vytvořit z něj poutavý prvek. Světelná reklama je velmi oblíbená, jelikož více zaujme.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *