Velmi často jsou neony používány jako prvek k dokreslení atmosféry uvnitř podniku, protože zkrátka dobře vypadají. Samozřejmě ale mohou mít i jinou funkci a tou je přilákání možných zákazníků, případně prostě dát o sobě vědět. Neonová reklama funguje velice dobře z mnoha důvodů, ale ten hlavní je naprosto jasný – je vidět! Navíc díky technologii LED neon nemusíte investovat vysoké částky pro to, abyste zviditelnili i váš podnik! A jak to může vypadat?

Vždy samozřejmě záleží na tom, jaké parametry má vaše kamenná prodejna a co v ní provozujete. Pokud ale máte výlohu do ulice, určitě díky ní lidé poznají, čemu se uvnitř věnujete. To se ale týká často jen kolemjdoucích, kteří mají čas se na chvilku zastavit a vše si v klidu prohlédnout. Každý, kdo podniká, chce ale přilákat i zákazníky, kteří třeba jen jedou kolem a případně se k vám mohou v budoucnu vrátit. A přesně k tomu se vám bude hodit právě neonová reklama.

Svoje podnikání totiž nemusíte zviditelňovat pouze nápisy. Skvěle fungují také nejrůznější znaky a symboly, které jasně charakterizují vaše podnikání. Kadeřnictví mohou vsadit na nůžky, pizzerie na jednoduchý symbol trojhránku s pizzou, půjčovna světýlek použije žárovku a vinotéky naprosto jednoduše na láhev vína se skleničkou. Právě na tomto případu vám nyní ukážeme, jak může vypadat výloha s neonem a jak vypadá bez něj.

Kdo je vidět, ten prodává = neonová reklama!

Jak už jsme zmínili, neony slouží především k rychlému upoutání pozornosti, případně ke zvětšení okruhu lidí, kteří si mohou vaší provozovny všimnout. Zkrátka a dobře – kdo je vidět, ten prodává. Vinotéka, která do výlohy umístila náš LED neon, se nachází hned vedle hlavní silnice, na které je navíc semafor. Takže i ti, kteří jedou autem kolem, mají díky neonu šanci si na první pohled všimnout, že zde vinotéka je. Jistě, je to nadepsáno i písmem nad výlohou, ale pro oči je světelný prvek daleko výraznější a přitahuje pozornost. Níže posuďte sami, jaký rozdíl dokáže udělat i velmi malá neonová reklama.

Jaké neony jsou vhodné na umístění do výlohy

Co tedy umístit do výlohy tak, aby to dávalo smysl? Nejčastěji narazíte zřejmě na neonový nápis „Otevřeno“ nebo „Open“, které ale lidi přilákají asi jen v případě, kdy přesně vědí, co daný obchod nabízí.

Další častou variantou je neonové logo na míru, které zobrazuje název obchodu, případně nese nějaké charakteristické logo. To je ideální varianta pro podniky, které mají buďto silnou značku, nebo chtějí svou značku takto budovat.

Třetí variantou jsou poté tematicky laděné neony, které každému řeknou právě to, co může od návštěvy očekávat. Zde jednoznačně platí, že v jednoduchosti je síla a čím „banálnější“ znázornění vaší činnosti zvolíte, tím snazší to bude pro možné zákazníky k zapamatování. Nemusí přijít hned, ale až budou vaše služby potřebovat, tak si na vás určitě vzpomenou.

Jaké další neony a světelné prvky můžete použít?

Pokud se vám neonová reklama líbí, můžete se časem rozhodnout vyzdobit svou provozovnu dalším svíticím prvkem. Takové prvky už mají spíše dekorativní účel a vnáší do celého prostoru určitou atmosféru. Případně vám mohou pomoci s tím, že zodpoví zákazníkům nějakou otázku, kterou často pokládají. Neonová šipka s písmeny WC každému napoví, jaký směrem se má vydat, „Cash only“ u pokladny také řekne svoje. Kdo provozuje kavárnu či restauraci, může díky světelnému prvku snadněji upozornit na výhodnou denní nabídku a podobně. Zkrátka co v prostoru svítí, to automaticky vytváří pro zákazníky nějaký důraz a větší význam. Jednoduše a nenásilně.

Jestli už víte, že je neonová reklama přesně to pravé pro vás, nebojte se nám napsat, nebo vyplnit kontaktní formulář. Budeme rádi, když budeme moct rozzářit i váš podnik!