Vzhledem k tomu, jakou popularitu si získalo nakupování přes internet, mohlo by se zdát, že kamenné obchody již nemají co nabídnout. Je pravda, že online nakupování je velkou konkurencí a v některých případech může zastínit klasické nákupy. Nicméně právě v kamenných prodejnách na zákazníky čeká jedinečný zážitek. Vyzkoušejte neon!y
Výhody nákupu v kamenné prodejně
Ačkoli online nakupování je pohodlné, mnoho lidí si stále s radostí zajde do obchodu vybrat své zboží. Jednou z velkých výhod je okamžitá komunikace s prodejcem – lze získat individuální radu od zkušeného personálu, prohlédnout si zboží a podobně. Odpadá tak riziko, že se jim ve výsledku produkt nebude líbit, jako tomu bývá u nákupu přes internet.
Nákup jako zážitek
Kromě toho může být nakupování koníčkem, nejen povinností. Lidé si totiž občas rádi vyrazí na nákupy, vychutnají si příjemné odpoledne a dopřejí si tento příjemný zážitek. V prodejnách totiž čeká zpravidla příjemná atmosféra. Obchody jsou přitom stále kreativnější v hledání způsobů, jak zaujmout potenciální klienty.
Právě atmosféra je pro velkou část zákazníků klíčová, když se rozhodují, do jakého obchodu vyrazí. A jedním z nejdůležitějších prvků je osvětlení. To přitom nemusí být jen nudné zářivky na stropě či stěnách. V této době jsou totiž velmi populární neony.
Nejenže perfektně osvětlí prostor a doladí atmosféru, ale také slouží jako efektivní reklamní prvek.
Působivé osvětlení
Světelná reklama by ve vaší prodejně neměla chybět, právě neony jsou skvělou volbou. Zajímavé je, že dle průzkumu 64 % lidí říká, že kreativní světelný nápis přitáhne jejich pozornost výrazně více než jednoduchý informativní nápis.
Můžete spojit příjemné s užitečným – neon vnese do prostoru světlo, ale i netradiční atmosféru, dokáže spolehlivě zaujmout a předat reklamní sdělení. Ať už jde o obchod či nějaký podnik, díky neonovému nápisu ho můžete kreativně rozzářit v moderním stylu, a přitom vnést trochu retro atmosféry.
Zářivá výloha
Výloha je většinou jedním z hlavních způsobů, jak můžete udělat dobrý dojem. Slouží k propagaci výrobků, různých akcí a zároveň by měla přitahovat pozornost – tak lze přilákat potenciální zákazníky k impulzivním nákupům.
Až dvě třetiny zákazníků totiž věří, že výloha prodejny odráží kvalitu služeb nebo výrobků. Prostřednictvím výkladní skříně navíc můžete zaujmout i kolemjdoucí – 8 z 10 lidí totiž poprvé vstoupí do obchodu na základě jeho označení, výzdoby a podobně.
Výloha je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů, jelikož dokáže posílit identitu značky a zvýšit návštěvnost obchodu. V dnešní době je však čím dál tím složitější lidi zaujmout. Proto se nabízí například právě neony – výrazné a působivé nápisy, které jen tak někomu neuniknou. Neobvyklé barvy totiž přitahují pozornost, stačí tak jednoduchý nápis v jasných barvách a zákazník si vás všimne.
Prostředí s jedinečnou atmosférou
Je důležité, aby v obchodě panovala správná atmosféra, pokud chcete, aby se zákazník vrátil. Pokud dokážete ve své prodejně vytvořit okouzlující a zábavné prostředí, pak k vám budou lidé rádi chodit. Neony vyvolávají pocit radosti, vzrušení a povzbuzují ke spontánním nákupům. Navíc vytváří nezapomenutelný dojem a zákazníci k vám budou rádi chodit pro tento jedinečný zážitek.
Správným výběrem motivu a barev můžete zanechat libovolný dojem – jarní pastelové barvy rozzáří den, zatímco decentní bílá a růžová vytvoří decentní atmosféru. Ať už zvolíte jakýkoli design, přilákáte nové zákazníky. Neon je totiž v podstatě atrakcí, navíc vypadá skvělé na fotkách, povědomí o vaší firmě se tak může dále šířit.
Značka s výraznou osobností
Abyste vynikli mezi konkurencí, je důležité vytvořit zapamatovatelnou značku. I s tím vám pomohou neonové nápisy. Vytvoříte tak snadno rozpoznatelnou a zapamatovatelnou reklamu. Výběr barev pak podpoří dojem, jakým chcete působit – bude to minimalismus, divoká image s různými barvami, či třeba výrazná a dominantní červená? Nabízí se spousta možností, jak vytvořit strhující image, se kterou vyniknete.
V dnešní době neony nejsou tak drahé, díky využití LED technologie jsou úsporné a spolehlivé. Nabízí přitom flexibilní design, díky čemuž se hodí na různá místa. Stačí si jen vybrat vhodný motiv a ozdobit jím svou prodejnu či podnik.