Světelná reklama: Oslnivý způsob, jak vyniknout mezi konkurencí

Vzhledem k velké konkurenci v byznysu je klíčové vyniknout a přilákat pozornost zákazníků. Pro úspěch firmy je proto v podstatě nezbytná viditelná a efektivní reklama. Skvělou volbou je světelná reklama – ať už jde o digitální panely, nápisy či neony. Zaujmou, vytvoří nezapomenutelný dojem a snadno rozšíří povědomí o vašich produktech či službách. To potvrzují i statistická data.

Vliv na nákupní chování

Mnoho lidí si ani neuvědomuje, jak velký vliv může světelná reklama mít. V poslední době jsou velmi populární neony, jsou flexibilní, spolehlivé a efektivní. Nabízí se však samozřejmě i další druhy reklamy. Ty lze umístit do exteriéru i interiéru, kde osloví zákazníky. Právě to je klíčové – 68 % zákazníků totiž nakoupí v daném obchodě, pokud viděli světelnou reklamu. Můžete tak ovlivnit rozhodování potenciálních zákazníků.

Výrazné lákadlo

Velkou část lidí, kteří třeba jen prochází kolem, můžete vlivem neonu či zajímavého panelu přilákat do svého obchodu. 76 % zákazníků totiž navštíví prodejnu poté, co spatří zmíněnou reklamu. Můžete efektivně přitáhnout pozornost kolemjdoucích a zvýšit tak návštěvnost svého podniku. Venkovní reklamu je vhodné spojit i s tou vnitřní – v prodejně byste měli informovat o svých produktech, akcích, nadcházejících výprodejích a podobně.

Pro spokojenější zákazníky

Dalším zajímavým statistickým údajem je zvýšení spokojenosti zákazníků o 46 %. LED reklama může příznivě ovlivnit vaši klientelu, získáte tak loajální zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet.

Výzkumy ukazují, že díky této formě reklamy můžete zvýšit počet opakovaných návštěv o více než 30 %.

Větší ziskovost

S využitím LED nápisů lze také očekávat zvýšení tržby. Dochází totiž ke zvýšení utracené částky o zhruba 30 %. Zákazníci tedy rádi více utrácí, což je také významnou součástí marketingové kampaně.

Kromě toho se zvedají i celkové prodeje. U 8 z 10 obchodů došlo díky používání světelné reklamy ke zvýšení prodejů o více než 30 %.

Kratší čekání ve frontě

Díky světelné reklamě lze také snížit dobu čekání ve frontě, tedy alespoň pocitově. A to až o 35 %. Různé displeje a panely zvyšují míru spokojenosti zákazníků. Můžete totiž zobrazit poutavý obsah a tím tak relativně zkrátit dobu, po kterou lidé čekají ve frontě. LED cedule lze využít i pro instrukci zákazníků, aby jejich odbavení bylo plynulejší a rychlejší.

Další tipy

Statistiky mluví jasně – využití světelné reklamy se vyplatí. Vždy je však důležité zvolit správnou formu reklamy, umístit ji na ideální místo a oslovit tu správnou cílovou skupinu.

Obecně lze doporučit:

  • jednoduchý design,
  • umístění reklamy v úrovni očí,
  • používání výrazných a jasných barev,
  • relevantní obsah.

Neony nepochybně zajmou každého kolemjdoucího. Jde o výrazný prvek, kterým si získáte pozornost potenciálních klientů. Vyplatí se i kombinace s různými panely a displeji – lze tak nabídnout zajímavý obsah v poutavé formě.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *