Světelné panely nabízí inovativní technologie, díky které lze zajistit atraktivní prezentaci firmy. Jsou důležitým nástrojem reklamní kampaně, přičemž jde o efektivní a flexibilní řešení.
Princip fungování
Světelné panely jsou v oblasti reklamy skvělou volbou. Jde o inovativní způsob, jak můžete prezentovat celou svou firmu, či vybrané reklamní sdělení. Tyto panely jsou většinou vybaveny LED diodami, jejich provoz tak není příliš finančně náročný. Zároveň můžete vybírat z různých designů – rozsvítit na panelu své logo či nápis.
Využívány jsou i další typy světelných panelů. Nicméně LED technologie nabízí značné výhody. Panely jsou flexibilní, lze tak vytvořit v podstatě libovolnou reklamu. Navíc jsou energeticky úsporné a mají dlouhou životnost. Dalšími možnostmi jsou případně OLED nebo LCD panely, které však nebývají tak často používány.
Efektivní oslovení zákazníka
S tímto typem světelné reklamy lze zdůraznit reklamní sdělení. Panely umožňují jasné, výrazné a čitelné zobrazení různých textů, obrázků či firemního loga. Jde tedy o efektivní řešení, pokud potřebujete upoutat pozornost potenciálních zákazníků. Zároveň pomáhají vytvořit pozitivní dojem a obecně jde o atraktivní typ reklamy.
Vhodné umístění
Reklamní panely jsou zpravidla umisťovány na stěnu, ať už v interiéru či v exteriéru. Nejčastěji se s nimi setkáváme u různých obchodů, ovšem hodí se všude, kde je třeba oslovit zákazníka a dát mu o firmě vědět. Výběr vhodného místa v tomto případě není složitý, panely se často nachází nedaleko vchodu či na místě dobře viditelném i z dálky.
Výhody světelných panelů
Hlavní výhoda světelných panelů spočívá ve zvýraznění reklamního sdělení. Jsou viditelné z dálky, navíc i za tmy. Všimne si vás tak více potenciálních zákazníků. Panely jsou navíc flexibilní, můžete vytvořit v podstatě libovolný design, ať už jde o barvy, intenzitu světla, či celkové provedení a design. Vzniká tak dynamická a atraktivní reklama.
LED diody mají minimální spotřebu energie, světelné panely tedy nezasahují výrazně do provozních nákladů a jsou poměrně úsporné.
Potenciální nevýhody
Za některých podmínek bohužel ani světelný panel nemusí být dobře viditelný. Nejčastěji jde o silné sluneční světlo, případně mlhu. Efektivnost reklamy tak může být snížená, ale jde pouze o krátkodobý problém.
Další věcí jsou poměrně vysoké náklady na instalaci a údržbu. Prvotní investice není malá, přičemž je třeba počítat také s tím, že pravidelné kontroly a údržba panelů něco stojí.
Budoucnost panelů
Světelné panely v reklamě figurují již mnoho let a stále mají slibnou budoucnost. Rozvoj technologií umožňuje výrobu ještě lepších panelů. Mohou být tenčí, výraznější, barevnější – otevírá se mnoho možností pro tvorbu reklamy.
Navíc lze zařadit i interaktivní prvky jako je například dotykový displej. Tím lze přilákat více lidí a ještě zvýšit účinnost reklamní kampaně, dále pak personalizovat obsah.
Závěr
Světelné panel představují moderní a efektivní prostředek pro komunikaci se zákazníky. Výrazné osvětlení a flexibilita designu dávají prostor opravdu zaujmout a vytvořit zapamatovatelné reklamní sdělení. Je však třeba volit poutavý design a zvolit vhodné umístění, kde panely budou na očích.